Ikaria jako jedyna firma w polskiej branży IT posiada unikalny system kontroli jakości świadczonych przez nas usług. Dzięki temu jesteśmy w stanie je monitorować i analizować na bieżąco.
BADANIE JAKOŚCI PRZEPROWADZONE W 2016 ROKU WYKAZAŁO, ŻE:
- 97% ankietowanych klientów było zadowolonych z obsługi i poleci naszą firmę swoim znajomym
- 88% klientów zostało z nami na kolejny rok
- 99% klientów było zadowolonych z pomocy świadczonej przez nasz helpdesk
- 95% problemów naszych klientów zostało rozwiązanych bardzo szybko
- średni czas w jakim klient otrzymuje od nas rozwiązanie problemu to 15 minut.
Z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach zmieniamy się na lepsze i z roku na rok poprawiamy jakość świadczonych przez nas usług. Dlatego jeśli zależy Ci na wysokiej jakości obsługi, szybkości działania i profesjonalnym helpdesku powinieneś zostać naszym klientem.
Poniżej opinie naszych klientów:
„Tak powinna wyglądać opieka nad klientami – zawsze z wyprzedzeniem przypomnienie, błyskawiczny kontakt e-mail, sugestie i porady na bieżąco włącznie z ofertą najnowszych promocji.”
„Serwisant w 3 minuty rozwiązał problem z którym sam borykałem się pół dnia!”
„W ankiecie w sekcji „czas reakcji” brakuje opcji „ekstremalnie krótki” :-)”