O szkoleniu:
Nasze szkolenia to:
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Znajomość zagrożeń i umiejętność błyskawicznej reakcji, która uniemożliwi rozprzestrzenianie się wirusów w firmie.
Zapobieganie wyciekom poufnych danych firmy, poprzez eliminację rutynowych błędów ludzkich.
Zwiększenie bezpieczeństwa pracowników dzięki receptą na ataki socjotechniczne.
Zmniejszenie ilości nielegalnie instalowanych oprogramowań poprzez uświadomienie pracowników o konsekwencjach finansowo-prawnych.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Wszystkich pracowników firmy, którzy korzystają z komputerów, smartfonów, tabletów i innych urządzeń teleinformatycznych.
Pracowników małych jak i dużych firm, wielooddziałowych korporacji.
Pracowników każdego szczebla.
Zakres szkolenia:
- Świadomość zagrożeń
- Ryzyko utraty reputacji firmy,
- Wyciek informacji,
- Utrata danych,
- Konsekwencje dla pracownika.
- Bezpieczne korzystanie z Email
- SPAM,
- Wirusy,
- Phishing.
- Bezpieczne korzystanie z aplikacji bankowych.
- Hasła i kody dostępu
- Moc hasła,
- Przechowywanie haseł,
- Ogólne zasady bezpieczeństwa.
- Ataki socjotechniczne
- Przykłady ataków,
- Rola socjotechniki w atakach informatycznych.
- Złośliwe oprogramowanie
- Wirusy,
- Sposób infekcji komputerów,
- Sposób reagowania.
- Poufność danych
- Przekazywanie poufnych dokumentów,
- Korzystanie z nośników wymiennych,
- Niszczenie danych.
- Ransomware
- Co to jest i jak się przed tym bronić, ograniczyć skutki
- Bezpieczeństwo korzystania z plików Office
- Bezpieczeństwo makr, szczególnie w plikach otrzymanych w mailu lub pobranych z sieci.
- Znaczenie aktualizacji i legalności oprogramowania.
- Niebezpieczne źródła programów.
Promocja: 99,00 PLN/os
- Udział w szkoleniu
- Certyfikat ukończenia szkolenia
Pozostałe informacje:
Czas trwania szkolenia: 2h
Grupa szkolenia: 10 osób lub więcej
Miejsce szkolenia: Siedziba klienta lub on-line
Opinie naszych klientów:
„Moim zdaniem bardzo przydatne szkolenie, otwierające oczy. Ciekawa forma prowadzenia, oparta na konkretnych przykładach z życia. Pan prowadzący szkolenie sympatyczny, otwarty, zachęcający do czynnego udziału.”
Aleksandra Skowron – Customer Quality Service
Borg Automotive sp. z o.o.
„Dla mnie to było ważne szkolenie. Dowiedziałem się kilku nowych rzeczy. Przede wszystkim jak ważny jest proces przepływu informacji ze względu na zagrożenie wirusowe. Dzięki szkoleniu zmieniłem hasło na zdecydowanie bezpieczniejsze.”
Arkadiusz Dziedzic – Dyrektor Operacyjny
Borg Automotive sp. z o.o.
„Szkolenie bardzo pożyteczne, uczulające na szczegóły adresatów wiadomości. Poznałam ciekawe strony przy pomocy których można sprawdzić realne bezpieczeństwo swojej poczty oraz siły używanych haseł.”
Urszula Grzybowska
PUP Augustów